Blog 2 WS en juf Carola
Een blog voor iedereen die wil zien wat wij allemaal doen in de klas
Yurls
Yurls-oefenpagina
maandag 15 september 2014
Wegen met een balans
Vandaag maakten we met een kapstok een balans. We gingen na wat het zwaarst was en wat lichter of zwaarder was dan een kilo. Dit zijn dingen om thuis ook te proberen.
1 opmerking:
Lars
2 november 2014 om 19:17
simpel leuk en teamwork
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
simpel leuk en teamwork
BeantwoordenVerwijderen