donderdag 25 september 2014

Veldloop

Vandaag deden we mee aan de veldloop op de atletiekpiste in Nieuwpoort. Bij de meisjes werd Morgane mooi tweede. Bij de jongens blies Damiën bijna iedereen van zijn sokkel. Hij werd ook knap tweede! Proficiat! Hieronder zie je wat foto's van de reeksen van het tweede leerjaar.

1 opmerking: