Blog 2 WS en juf Carola

Een blog voor iedereen die wil zien wat wij allemaal doen in de klas

Yurls

  • Yurls-oefenpagina

vrijdag 6 februari 2015

Tomatensoep

Vandaag maakten we samen tomatensoep (met balletjes natuurlijk). We maakten de groenten schoon en sneden ze. Dan hielpen we nog wat roeren. We gaven ook nog een tip: wat zout toevoegen. We kregen ook wat hulp van het derde leerjaar. De soep smaakte alvast lekker en de balletjes waren nog lekkerder!
Gepost door Unknown op 17:14 1 opmerking:
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest
Nieuwere posts Oudere posts Homepage
Abonneren op: Posts (Atom)

Verjaardagen

  • 24/11: Lars
  • 23/12: Linde
  • 19/01: Morgane
  • 3/3: Quiana
  • 5/4: Amy
  • 23/4: DamiĆ«n
  • 16/5: Lizzy
  • 1/6: Alexandre
  • 28/6: Wout

Blogarchief

  • ▼  2015 (5)
    • ▼  februari (1)
      • Tomatensoep
    • ►  januari (4)
  • ►  2014 (8)
    • ►  december (2)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (5)

Blogs

  • Hs - 3de leerjaar - Blog juf Cindy
  • Hs - 2de leerjaar - Blog meester Henk
  • Hs - 1ste leerjaar - Blog juf Tina
  • Blog Ouderraad
  • Hs - 5de leerjaar - Blog juf Ann en Carola
  • Ws - 3/4de leerjaar - Blog juf Tine
  • Hs - 4de leerjaar - Blog juf Melissa
  • Ws - 1ste leerjaar - Blog juf Charline
  • Blog meester Philip
  • Alle kleuterklassen
  • Blog De Meeuwtjes
  • Blog kleuter Nieuwpoort Bad algemeen
  • Blog WS - juf Heidi
  • Blog HS 2de kleuter - juf Marina - Heidi
  • Blog HS peuterklas - juf Annick
  • Blog juf Mieke
  • Blog WS - juf Nele en juf Heidi
Thema Vensterfoto. Mogelijk gemaakt door Blogger.