Blog 2 WS en juf Carola

Een blog voor iedereen die wil zien wat wij allemaal doen in de klas

Yurls

  • Yurls-oefenpagina

zondag 18 januari 2015

Telefoneren

In de taalles leerden we naar elkaar telefoneren. Hier alvast enkele sfeerfoto's. We zullen dit nog een paar keer moeten oefenen.
Gepost door Unknown op 18:32
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Verjaardagen

  • 24/11: Lars
  • 23/12: Linde
  • 19/01: Morgane
  • 3/3: Quiana
  • 5/4: Amy
  • 23/4: DamiĆ«n
  • 16/5: Lizzy
  • 1/6: Alexandre
  • 28/6: Wout

Blogarchief

  • ▼  2015 (5)
    • ►  februari (1)
    • ▼  januari (4)
      • Telefoneren
      • Kronkeldidoe
      • Een dag van nieuwe dingen
      • Nieuwjaarsreceptie
  • ►  2014 (8)
    • ►  december (2)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (5)

Blogs

  • Hs - 3de leerjaar - Blog juf Cindy
  • Hs - 2de leerjaar - Blog meester Henk
  • Hs - 1ste leerjaar - Blog juf Tina
  • Blog Ouderraad
  • Hs - 5de leerjaar - Blog juf Ann en Carola
  • Ws - 3/4de leerjaar - Blog juf Tine
  • Hs - 4de leerjaar - Blog juf Melissa
  • Ws - 1ste leerjaar - Blog juf Charline
  • Blog meester Philip
  • Alle kleuterklassen
  • Blog De Meeuwtjes
  • Blog kleuter Nieuwpoort Bad algemeen
  • Blog WS - juf Heidi
  • Blog HS 2de kleuter - juf Marina - Heidi
  • Blog HS peuterklas - juf Annick
  • Blog juf Mieke
  • Blog WS - juf Nele en juf Heidi
Thema Vensterfoto. Mogelijk gemaakt door Blogger.